ارسال سفارشات از طریق پست،تیپاکس باربری و وانت باربری میباشد.

اجناس سنگین مثل یخچال، کولر 30 هزار و بیشتر و ایستاده  از طریق باربری فرستاده می شوند و فروشگاه هیچ مسولیتی در قبال آن ندارد اما در صورت بروز مشکل به طور موازی با مشتری پیگیر آن از بابری می باشد.

نکته: مشتریان گرامی در مواردی که اجناس ضربه خورده باشند یا مشکلی داشته باشند به هیچ عنوان سفارش رو تحویل نگیرند وگرنه فروشگاه مسولیتی در قبال آن ندارد.

تبصره: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست و یا تیپاکس می باشد، مسولیت فروشگاه صرفا تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا تیپاکس و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد.

در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.